Kestlikkus aitab Pauligil järgmised 150 aastat äris olla
„Kui ettevõtte soov on tulevikus äri edasi ajada, ja vähesed ettevõtted on üles seatud vaid paariks aastaks, siis jätkusuutlikkusega lihtsalt peab tegelema,“ rõhutab uues “Juhtides tulevikku” saates Paulig Grupi turunduse valdkonna juht Mariell Toiger. Toidutööstus Paulig Grupp tähistab peagi 150. sünnipäeva ja kestlikkus on valitud, et ka järgmised 150 aastat tegutseda.

Fotol Mariell Toiger. Foto: Paulig
“Oodatakse, et ettevõtted võtavad jätkusuutlikkuse valdkonnas suuremat rolli. Riike ja institutsioone piiritlevad riigipiirid, aga ettevõtted ületavad riigipiire ja see mõjuala võib-olla isegi suurem teatud riikide mõjualast,“ selgitas ta.
Toiger räägib saates, milline millise rolli on võtnud Paulig Grupp, millised eesmärgid ja mõõdikud on ettevõte paika seadnud, kuidas 20 aastat tulevikku vaadata, kuidas tarnijaid ja kliente muudatustega kaasa tõmmata, kuidas nende teemadega tegelemine on üha olulisem ka talentide värbamisel ja paljust muust.
Saadet juhib Rivo Sarapik ning see on järelkuulatav Kestlikkusuudistes, Äripäeva raadios, Spotifys ja Soundcloudis.