Rohetiiger ja Teeme Ära SA käivitasid maikuus aasta kestva arendustalgute programmi, mille tulemusel koolitatakse välja säästva eluviisi saadikuid ning panustatakse uue, säästva eluviisi planeerija digirakenduse arendusse Euroopas.

Arendustalgud on osa Horizon 2020 projektist PSLifestyle, mille eesmärgiks on vähendada lõhet üksikisiku keskkonnateadlikkuse ja kestliku tegutsemise vahel. 

Pakume osalejatele arutelu, teadmisi ning oskusi säästva, positiivse ja tervisliku eluviisi juurutamiseks oma elus ning oma kogukonnas. Programm koosneb neljast arendustalgust, mis toimuvad paralleelselt Tartus ja Tallinnas 2022. aasta mais, septembris, oktoobris ja 2023. aasta märtsis.

Arendustalgutel osalejatel on füüsilise ja digitaalsete kohtumiste jooksul võimalus:
– saada põhjalikumaid teadmisi keskkonnakestlikkuse kohta;
– luua isiklik säästvama eluviisi plaan ning alustada selle rakendamist kogukonna toel;
– arutada valdkonna ekspertidega muutuste elluviimist mõjutavaid väljakutseid ja võimalusi ning teha ettepanekuid võtmepartneritele;
– panustada säästva eluviisi planeerija digirakenduse arendusse.


Kestlik tulevik on kogu ühiskonna väljakutse, seepärast ootame osalema kõiki huvilisi, kes on valmis ennast proovile panema, olenemata vanusest, haridusest või sissetulekust! Neile, kes osalevad kõigis arendustalgutes ja panustavad grupitöödesse, antakse Euroopa positiivse ja säästva eluviisi saadiku tiitel ning võimalus teha koostööd Euroopa PSLifestyle saadikute võrgustikus.

Programmi järgmistesse arendustalgutesse, mis toimuvad Tartus 10. septembril ja Tallinnas 17. septembril saad registreeruda siin:

PSLifestyle projekti koordinaator Eestis on Jannus Jaska: jannus@rohetiiger.ee
Horizon 2020 projekti PSLifestyle rahvusvaheline infoleht on siin: https://pslifestyle.eu/ee

Projekti rahastab Euroopa Liit teadusuuringute ja innovatsiooni raamprogrammi Horizon 2020 kaudu, toetuslepingu nr 101037342 alusel.

Uudised

LHV jätkusuutlikkuse teekonnast ehk kuidas joosta võidu enda varjuga

LHV asus teadlikumalt jätkusuutlikkust arendama 2,5 aastat tagasi. Tegemist polnud algatusega, milles nähti lühiajalist väärtust, pelgalt tõuget brändile või projekti, mida on võimalik lihtsalt ära teha.

Loe edasi >>

SEB roheline ajajoon

SEB pakub jätkusuutlikke lahendusi erinevas eas klientidele ning pöörab tähelepanu ka töötajate keskkonnateadlikkusele. Jätkusuutlik pension SEB on oma klientide pensionivarasid juba rohkem kui 400 miljoni euro ulatuses investeerinud vastutustundlikkesse varadesse. Tänavu kevadel sai avatud uus III samba indeksfond SEB Kliimatuleviku Pensionifond Indeks, mis investeerib peamiselt globaalsetesse indeksfondidesse ning mille eesmärk on vähendada süsinikuheitmete jalajälge. Uue indeksfondiga saavad pensioniks kogujad […]

Loe edasi >>

Swedbanki jätkusuutlikkuse neli alustala

Jätkusuutlikkus tähendab Swedbanki jaoks nelja aspekti – keskkondlik, sotsiaalne, heade juhtimistavadega ja finantsiline jätkusuutlikkus.

Loe edasi >>

Arendustalgutel koolitatakse säästva eluviisi saadikuid

Mais käivitas Rohetiiger aasta kestva arendustalgute programmi, mis koolitab välja säästva eluviisi saadikuid ning panustab uue, säästva eluviisi planeerija digirakenduse PSLifestyle arendusse.

Loe edasi >>

Otsime säästva eluviisi saadikuid!

Rohetiiger koos partneritega käivitab maikuus aasta kestva arendustalgute programmi, mille tulemusel koolitatakse välja säästva eluviisi saadikuid, ning panustatakse uue, säästva eluviisi planeerija digi- rakenduse arendusse. Pakume osalejatele arutelu, teadmisi ning oskusi säästva, positiivse ja tervisliku eluviisi juurutamiseks oma elus ning oma kogukonnas. Programm koosneb neljast arendustalgust, mis toimuvad paralleelselt Tartus ja Tallinnas 2022. aasta mais, […]

Loe edasi >>

Toiduhoidmise kampaania tõi ühise eesmärgi nimel kokku kümneid ettevõtteid ja organisatsioone

Tänaseks on lõppenud Hoiame Head Toitu teavituskampaania, mille eesmärk oli vähendada toidu raiskamist kodudes aga ka laiemalt kõigis toidutööstuse etappides. Rohetiigri eestvedamisel tulid kampaania nimel koostööd tegema kümned ettevõtted ja organisatsioonid, kes leidsid viise oma klientide, töötajate ja partnerite seas teavitustööd teha. Nüüd on aeg otsad kokku tõmmata ja teha järeldusi. Kampaania Hoiame Head Toitu […]

Loe edasi >>

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega.

Nõustun